פרס תוקף את נתניהו: "עליו לכבד את בקשתו של אובמה"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on פרס תוקף את נתניהו: "עליו לכבד את בקשתו של אובמה"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנשיא לשעבר שמעון פרס תקף היום (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "ביבי יכול לנאום בכל מקום ובכל תאריך אך כשנשיא ארצות הברית מבקש שלא יגיע לארצות הברית לפני בחירות עליו לכבד בקשה זו".

    הנשיא לשעבר פרס השתתף היום בטקס האזכרה הממלכתי לזכרו של אריאל שרון ז"ל בגבעת הכלניות. ועם סיום הטקס הוא אמר כי "אריק ניהל מערכות צבאיות מכריעות בתולדות ישראל אך הייתה לו תרומה אדירה גם בקידום השלום ובראשה הסכם השלום עם מצרים כשפינה שטח למען השלום בתהליך קשה וכואב- כמעט בלתי אפשרי. איני מכיר אדם שקיבל החלטות כה קשות ובאומץ לב כה רב כמוהו. אני בטוח כי אילו שרון היה חי היום הוא היה עושה שלום באותו אומץ לב כפי שיצא למלחמה. בראש מעיניו של אריק הייתה מדינת ישראל".

    בהתייחס לאירועים הביטחוניים בצפון אמר פרס: "נהרגו לנו אתמול שני בנים יקרים- גיבורים של כולנו. אני מאמין כי כל הצדדים מאמינים כי אין ברירה אלא להפסיק את האש. השיקול המרכזי צריך להיות עכשיו הורדת גובה הלהבות ולא לנאום נאומים". בנוסף, התייחס גם לנאומו המתוכנן של ראש הממשלה בארצות הברית ואמר: "ביבי יכול לנאום בכל מקום ובכל תאריך אך כשנשיא ארצות הברית מבקש שלא יגיע לארצות הברית לפני בחירות עליו לכבד בקשה זו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שאלה לי אליך מר פרס מה אתה לו היית ביבי נתניה עושה אם היית בתקופת בחירות מוזמן לארה״ב האם היית מבטל השתתפותך אם הנשיא היה מבקש?